Build a meaningful career
At LifeWorks, we offer more than career opportunities, we provide career opportunities to make meaningful contributions to people’s lives. The extraordinary expertise of a more than 7,000-strong workforce is harnessed to support the employees and families of the organizations we serve. Our innovative programs have a lasting impact on the health, financial security and productivity of 24,000 workplaces.
We are a team of self-starters with engaging and diverse leadership styles, solid influencing and facilitation skills who will quickly develop relationships across the organization while building collaborative and innovative work culture. We like to learn from both success and failure, and we are comfortable to lead and work through change and ambiguity. The Clinical Learning Facilitator can work remotely from home or out of one of offices. This will be discussed during the first level interview.
L’équipe que nous formons au sein du Bureau de mise en œuvre de la stratégie est composée de gens qui ont l’esprit d’initiative, des styles de leadership engagés et diversifiés, ainsi que de solides capacités d’influence et aptitudes pour l’animation. Nous établissons rapidement des relations à l’échelle de l’entreprise tout en créant une culture de milieu de travail axée sur la collaboration et l’innovation. Nous aimons tirer des leçons de nos réussites et de nos échecs, et sommes à l’aise de diriger ainsi que de gérer des changements et résoudre l’ambiguïté.
Le formateur clinique est responsable de la conception pédagogique, de la mise en œuvre, de l’évaluation et du maintien de divers programmes d’apprentissage et de rendement, y compris l’orientation, la formation continue, la conformité et les produits et services destinés au réseau clinique. Le poste consiste à collaborer de façon continue avec les intervenants du programme (notamment les clients internes, les autres animateurs et spécialistes, les gestionnaires de projet, etc.) pour concevoir et mettre en œuvre des initiatives de formation conformes aux objectifs opérationnels des différentes solutions de soutien aux employés. Ces secteurs d’activité dépendent de l’équipe ou de l’objectif particulier : clinique, ventes ou services connexes. Sous la direction du conseiller en apprentissage, Réussite clinique, le formateur clinique met en œuvre des programmes et des projets de formation qui peuvent avoir une incidence sur plusieurs services et grands groupes d’apprenants.
Les principales responsabilités sont notamment les suivantes :
Évaluation des besoins et analyse préliminaire des demandes reçues par l’équipe Apprentissage et rendement :
Conception de programmes et d’expériences d’apprentissage :
Collaborer avec les clients et les partenaires commerciaux en vue d’employer des modes de formation appropriés afin d’évaluer, de concevoir, d’élaborer et de mettre en œuvre des programmes de formation évolutifs et réutilisables ou des outils liés au rendement dont les objectifs répondent aux besoins de l’entreprise.
Mise en œuvre et animation de formation :
Programme du centre d’excellence :
Exigences en matière de formation et d’expérience
LifeWorks
Un chef de file mondial dans le secteur du mieux-être global
Aujourd’hui, nous fournissons à quelque 24 000 clients répartis dans plus de 160 pays des solutions de mieux-être, notamment des programmes d’aide aux employés et à la famille, ainsi que des services de gestion des absences, d’administration de régimes de retraite et d’assurance collective, et de planification de la retraite.
Where permitted by law, LifeWorks employees must be fully immunized to access a LifeWorks office or customer premises.
Persons with disabilities who need accommodation in the application process or those needing job postings in an alternative format may e-mail a request to talentacquisitiononboarding@lifeworks.com
Fulfilling work that matters
LifeWorks is in the business of helping organizations help their people and in the process, we strive to elevate ours. We’re always looking for talented professionals and strategic leaders looking to make a difference in the lives of the people we serve. We appreciate the interest of every applicant; however, we contact only those selected for an interview.
At LifeWorks, we are committed to putting our people first. Our priority is to optimize the health and productivity of our people. In light of COVID-19, our company continues to monitor the global situation and following local guidance in each of our communities to ensure the health and wellbeing of our employees. Safety is our highest priority, and while the goal is to ultimately return to the office, we are currently working remotely and are connecting with candidates through virtual interviews, recruitment events, and information sessions. We are excited to connect with you virtually, and look forward to receiving your application.
Bantrel is proud to be a leading provider of Engineering, Procurement, Construction and Construction Management (EPC / EPCM) services in...
Apply For This JobDescription Sous l’autorité du responsable des opérations pour la production des produits radiopharmaceutiques, l’assistant technique de recherche assure la production...
Apply For This JobPosition Description PRINCIPLE ENTERPRISE ARCHITECT Who is a Principle Enterprise Architect? The Principle Enterprise Architect has overall accountability for providing...
Apply For This JobPlease refer to the How to Apply for a Job (for External Candidates) job aid for instructions on how to...
Apply For This JobJob Description: Maintains, analyzes, troubleshoots, and repairs computer systems, hardware and computer peripherals. Documents, maintains, upgrades or replaces hardware...
Apply For This JobCustomer Support Specialist (Airline Operations Solutions) Position Type: Full Time Department: Customer Experience Location: Waterloo Office Job Summary: NAVBLUE, an...
Apply For This Job