Nous sommes à la recherche d’un représentant des relations avec les consommateurs pour soutenir nos fournisseurs qui traitent l’ensemble de nos appels. Cette personne assurerait la coordination avec l’équipe d’assurance de la qualité, les chefs d’équipe et les gestionnaires des centres d’appels pour s’assurer que les services fournis à nos clients sont d’un niveau élevé. Le titulaire du poste sera également responsable de l’escalade hiérarchique et du traitement des plaintes relatives aux médias sociaux, ainsi que de l’appui au développement de notre base de connaissances interne.
Responsabilités
Compétences requises
Ce qui vous distingue des autres
Nous offrons d’excellents programmes de rémunération et de soins de santé, des congés rémunérés et des possibilités de croissance organisationnelle par le biais de notre plateforme d’apprentissage en ligne incluant des suivis de carrière guidés.
Êtes-vous prêt à mettre votre potentiel à profit? Postulez dès aujourd’hui et engagez-vous sur la voie d’une nouvelle carrière stimulante chez Equifax, là où vous pourrez changer les choses!
Tous les candidats et candidates qualifié(e)s seront considéré(e)s sans tenir compte de la race, la couleur, la religion, le genre, l’orientation sexuelle, l’identité de genre, l’origine nationale, un handicap ou un statut de vétéran protégé par la loi.
Equifax is where you can power your possible. If you want to achieve your true potential, chart new paths, develop new skills, collaborate with bright minds, and make a meaningful impact, we want to hear from you.
We are looking for a Consumer Relations representative to support our vendors that handle all of our calls. This individual would coordinate with quality assurance, team leads and call center managers to ensure our customers are provided with top tier service. This role will also be responsible for handling escalations and social media complaints, as well supporting the development of our internal knowledge base.
What You’ll Do
What Experience You Need
What Could Set You Apart
We offer comprehensive compensation and healthcare packages, paid time off, and organizational growth potential through our online learning platform with guided career tracks.
Are you ready to power your possible? Apply today, and get started on a path toward an exciting new career at Equifax, where you can make a difference!
Equifax is an Equal Opportunity Employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, disability, or status as a protected veteran.
Reference: 240004NH Responsibilities The Information Technology Department (GBSU) has worldwide responsibility for supplying Global Banking and Investor Solutions (GBIS) Divisions...
Apply For This JobJob Title Customer Project Manager – Connected Care (Home Based: Toronto, ON) Job Description Effective January 1, 2022, all Canada-based...
Apply For This JobOur company is looking for a Yard/Office Assistant to be responsible for handling clerical tasks in our office and helping...
Apply For This JobAbout TELUS International TELUS International (NYSE: TIXT) focuses on the value of human connection to design, build and deliver high-tech,...
Apply For This JobEXCITING JOB OPPORTUNITY TIC-CAG-003-2022 CAGE CASHIER & COUNT TEAM –Bilingual an asset Permanent Part-Time SHORELINES CASINO Thousand Islands Team up...
Apply For This JobTechnical Business Analyst Flight Centre Travel Group (FCTG) is one of the world’s largest travel retailers and corporate travel managers....
Apply For This Job