Are you a strategic thinker with a passion for enhancing the customer journey? In this pivotal role, you’ll be the bridge between our corporate strategies and customer experience objectives, using the power of data-driven insights to shape our strategic direction.
What you’d be doing:
As a Customer Journey Manager, you play a vital role in the optimization of the customers’ journey and experience with the Brother Brand. Reporting to Director of Customer Experience your role will be to define strategy and translate them into action by optimizing existing touchpoints and developing new customer journeys in order to achieve the overarching goal of connecting and engaging with our customers.
Your accountable to:
Your winning profile:
What you need to know about Brother:
A peak at Brother:
Bring your positive attitude and great personality and apply today to become our Customer Journey Manager! #joinbrothercanada .
At Brother Canada, we strive to provide an environment where everyone feels valued by respecting individual differences and welcoming diverse life and work styles. We are an equal opportunity employer and do not discriminate or make employment decisions on the basis of race, colour, religion, sex, disability, or any other protected characteristic.
__________________________________________________________
Chez Brother, nous incarnons et respirons l’esprit « At your side » en offrant à nos employés des carrières où ils peuvent apprendre, grandir et s’épanouir. Possédant plus de 100 ans d’expérience dans la fabrication d’imprimantes, d’étiqueteuses, de scanners et de machines à coudre, à broder et de courtepointe de qualité supérieure, nous sommes une entreprise solide comme le roc et nous avons la réputation d’être des gens formidables qui assurent un service remarquable.
Êtes-vous une personne passionnée par l’amélioration de l’expérience client et douée d’un esprit stratégique? Dans le cadre de ce rôle essentiel, vous ferez le pont entre les stratégies de l’entreprise et les objectifs liés à l’expérience client à l’aide de données afin de définir nos orientations stratégiques.
Ce que vous ferez :
À titre de gestionnaire, parcours du client, vous jouerez un rôle crucial dans l’optimisation de l’expérience client et de l’expérience générale avec la marque Brother. Relevant du directeur de l’expérience client, vous aurez pour mandat de définir et de mettre en œuvre des stratégies visant à optimiser les points de contact ainsi qu’à redéfinir l’expérience client afin d’atteindre les objectifs de l’entreprise visant à se rapprocher de ses clients et à favoriser leur engagement.
Vos responsabilités :
Votre profil idéal :
Ce que vous devez savoir au sujet de Brother :
À propos de Brother :
Apportez votre attitude positive et votre belle personnalité chez Brother. Postulez dès maintenant pour devenir notre prochain gestionnaire, parcours du client!
Chez Brother Canada, nous nous efforçons d’offrir un environnement de travail où tous se sentent valorisés en respectant les différences individuelles et en accueillant des styles de vie et de travail variés. Nous sommes un employeur qui souscrit au principe de l’égalité des chances. Nous ne faisons aucune discrimination et ne prenons aucune décision d’embauche fondée sur la race, la couleur, la religion, le genre, le handicap, ni toute autre caractéristique protégée.
Mississauga – ON
“Amii’s looking for an HR Business Partner and I’m looking for someone who is curiously driven to create an inclusive...
Apply For This JobPosition: Administrative Assistant Location: Montreal (hybrid -3 days office) Salary: $70K to $85K per year Perks: 3 weeks’ vacation +...
Apply For This JobCreative Market is the world’s leading marketplace for design – a platform where creators from across the globe buy and...
Apply For This JobYour Moneris Career – The Opportunity Moneris is looking for a Director of Product – Retail Solutions to oversee the...
Apply For This JobUmanico – Le talent à la bonne place ! Vous souhaitez évoluer dans un environnement effervescent et en plein essor,...
Apply For This Job– Education: Secondary (high) school graduation certificate – Experience: 3 years to less than 5 years Work setting- Various locations...
Apply For This Job